Bodyforming

 
Málokterý člověk má ideální míry a zcela vyváženou postavu. Tvar našeho těla je dán z velké části geneticky a také životním stylem. Ideál ženské krásy se neustále mění a v současné době není nakloněn slovanským typům. Usazování tuku v oblasti hýždí, boků a stehen je dlouhodobý proces. Čím delší dobu trvalo usazování, tím pracnější a delší je jeho odstranění. Z toho plyne, že nechávat ošetření na poslední chvíli se nevyplatí. Téměř každá žena, která má zájem zhubnout v určité partii, nejprve vyzkouší nejrůznější tabletky. Když zjistí, že nefungují, zkusí krémy. Když ani to nepomůže, začne s cvičením. Většinou té partie, kde potřebuje zhubnout. Skoro pokaždé je ale efekt negativní. 

Čím to je? Když začneme cvičit, zvětší se výdej energie a tělo sahá na rezervy v podobě tukových buněk. Bohužel nikoli v problematické partii, ale tam, kde je to pro něho nejsnazší. To znamená, že odebírá tuk z míst, kde jsou volné tukové buňky a kde probíhá látková výměna nejsnadněji. Většinou je to v oblasti paží, prsou a tváře. Takové problematické místo poznáme lehce i laicky. Tělesná teplota v těchto místech je nižší, pokožka se zde špatně prokrvuje. Látková výměna nefunguje a buňka se nedokáže tuku zbavit. Naopak svaly, které v této partii namáháme utěšeně rostou. Výsledek je smutný. Kde nepotřebujeme, tam hubneme a tam kde je to žádoucí, přibíráme na objemu. V nejlepším případě zůstáváme na svých mírách. Právě v těchto případech pomůže Niode Vac III. Nejprve oddělíme tukové buňky od sebe tak, aby v nich mohl probíhat přirozený metabolizmus. Tkáň silně prokrvíme a to jak mechanickou cestou. V tomto období je důležité, aby tělo mělo menší příjem energie nežli výdej. Teprve za tohoto předpokladu začne tělo odebírat energii ve formě tuku z uvolněných tukových buněk a to přednostně z ošetřovaných partií. Výsledkem je skutečné formování postavy. 
Na co je potřeba si dát pozor! Buňky, u kterých probíhá správná látková výměna, jsou schopné zmenšit svůj objem pokud si organizmus energii vyžádá, ale také jsou schopny lehce tuk ukládat a tak se zvětšovat. Proto je tak důležité, aby příjem energie v průběhu procedur byl menší nežli výdej. 
Doporučujeme: S drastickými redukčními dietami se věčně nedá žít. Zapomeňte na ně. Stejně tak na diety podle krevních skupin, proteinové a další a další. Zbytečně se mučíte a výsledek takové diety trvá jen chvilku. Lépe je postupně, pomalu měnit stravovací návyky. Do začátku Vám pomůže několik rad – 
 Dopřejte si dobrou a bohatou snídani. Snažte se jíst pomalu a často po malých dávkách. Nakupovat potraviny choďte vždy s plným žaludkem! 
 Asi hodinu před obědem si vypijte Psyllium a cca deset minut před obědem se napijte. Totéž udělejte před večeří, která by měla být nejpozději v 18,00 hodin. Psyllium je čistá vláknina, nejenže Vám pročistí zažívací trakt (má silný preventivní účinnek proti rakovině tlustého střeva), ale v žaludku zgelovatí a nabyde. Tím utlumí pocit hladu. Vlastní energetická hodnota tohoto přípravku je zanedbatelná. Pokud máte přístup na internet, podívejte se na profesionálně zpracované a velmi kvalitní stránky https://www.obezita.cz/hubnuti/kalkulacka-kalorii/ Dozvíte se, kolik kalorií spálíte denně při různých činnostech a naopak, kolik kalorií Vaše tělo přijme s danou potravinou. Zkuste používat kalkulačku kalorií a zapamatujte si potraviny, které Vám chutnají a které mají nízkou energetickou hodnotu. Ty potom preferujte při přípravě jídel. Dva týdny si zapisujte denní příjem energie. Časem si tak zapamatujete potraviny, které jsou pro Vás vhodné.